Intrebari frecvente


Te informam ca atat solicitarile cat si recomandarile tale privind produsele si serviciile pe care le adresam clientilor nostri au o valoare importanta si constructiva pentru noi. In cazul in care ai intampinat o problema in folosirea produselor noastre sau in interactiunea cu reprezentantii ERB Retail Services IFN S.A., te rugam sa ne transmiti sesizarea/reclamatia ta la adresa de e-mail:sesizari@euroline-cards.ro

Intrebarile si raspunsurile de mai jos te vor ajuta sa iti folosesti mai eficient cardul EuroLine American Express. Daca ai o alta intrebare la care ai dori sa afli raspuns, te rugam sa ne scrii pe adresa:
relatiiclienti@euroline-cards.ro

Mi-am cumparat un produs direct din magazin, cu finantare prin cardul de credit EuroLine. Cand primesc cardul?

In maxim 3 saptamani de la achizitionarea produsului vei primi acasa prin Posta Romana cardul EuroLine. Separat de cardul de credit, vei primi prin posta si PIN-ul (numarul personal de identificare) care iti va permite sa accesezi limita de credit de pe card, pentru cumparaturi sau retrageri de numerar. Trimiterile in doua etape separate au rolul de a-ti proteja siguranta cardului. Din motive de securitate cardul si codul PIN se vor transmite catre adresa dumneavoastra de corespondenta separat).

In cazul in care nu ai primit cardul sau PIN-ul, in 3 saptamani de la data cumparaturii, suna la Serviciul Clienti: 021 308 4000.


Ce pot face in continuare cu cardul EuroLine American Express primit?

Vei putea folosi in continuare cardul de credit EuroLine American Express pentru:

  • cumparaturi cu plata prin POS (Point Of Sale), cu plata integrala si 0% comision, de la toti comerciantii care accepta cardul EuroLine la plata (peste 10.500 de locatii comerciale). In acest caz, in functie de data efectuarii tranzactiei si de data scadenta a extrasului lunar, poti beneficia de o perioada de gratie de pana la 49 de zile, in care nu se calculeaza dobanda pentru cumparatura efectuata cu plata prin POS.
  • cumparaturi in rate lunare fixe, fara dobanda, cu plata prin POS, de la comerciantii parteneri in programul “RATE FARA DOBANDA”; poti cumpara in 3 pana la 6 rate; vezi aici lista tuturor partenerilor care acorda rate fara dobanda.
  • alte cumparaturi cu rata lunara fixa, cu dobanda preferentiala, pentru o perioada cuprinsa intre 10 si 60 de luni.
  • retrageri de numerar de la orice bancomat Bancpost.
  • platesti simplu si usor in multe RATE USOARE: intre 4 si 24! Alege in cate rate vrei sa platesti cu un cost de doar 1% pe luna; vezi aici lista tuturor partenerilor care acorda rate usoare

In plus, cardul iti va fi util ori de cate ori vei efectua platile facturilor tale lunare. 

Mai mult, poti folosi cardul tau EuroLine American Express si pentru cumparaturi online si tranzactii internationale la comerciantii acceptanti American Express.


Unde si cum pot sa platesc ratele/sumele datorate lunar ?

Plata sumelor datorate se poate efectua astfel:

a) La orice unitate Bancpost, prin intermediul masinilor automate de plata sau la casierie, in baza cardului sau a numarului de card inscris in extrasul de cont.

b) Prin transfer bancar in contul RO41BPOS85002723897ROL02 deschis la Bancpost Reprezentanta.

c) Prin internet banking.

d) Prin telefon, prin intermediul cardului tau de debit.Trebuie doar sa suni la linia dedicata
0372 108 880 si sa soliciti plata datoriei direct de pe cardul tau de debit. Pentru mai multe detalii poti contacta Serviciul Relatii Clienti, la numerele 021 308 4000 sau 0372 181 000!

e) Prin serviciul de plata Debit Direct:

  • platesti simplu datoriile aferente oricarui card de credit de la Bancpost, fara sa te deplasezi la banca si fara sa folosesti internet banking-ul.
  • esti mai relaxat – pentru ca nu mai trebuie sa tii minte permanent perioada scadenta pentru a face plata la timp.

La solicitarea ta, Bancpost va plati automat, din contul tau Bancpost desemnat de tine, suma pe care alegi sa o platesti lunar pentru a acoperi datoria de pe cardul tau de credit. Daca nu ai inca un cont Bancpost, mergi chiar acum si deschide unul

f) Prin mandat postal.

g) La sediul ERB Retail Services, prin intermediul masinilor automate de plata.

Pentru transfer bancar, plata prin internet banking sau manadat postal este necesar sa completezi urmatoarela date:

  • Contul IBAN RO41BPOS85002723897ROL02, deschis la Bancpost Reprezentanta.
  • Numarul de card
  • Codul Numeric Personal

Totodata, pentru aceste trei cazuri, platile trebuie efectuate cu minim 4 zile inainte de data scadenta, pentru a fi siguri ca suma achitata va fi inregistrata in cont inainte de data scadenta.


Ce se intampla daca nu platesc la timp? Dar daca nu platesc mai multe luni?

Este obligatoriu sa platesti sumele datorate la timp. In caz contrar situatia ta financiara va fi afectata, intrucat:

  • in contul tau se vor inregistra penalitati si dobanzi pentru fiecare datorie lunara, neachitata pana la data scadenta;
  • valoarea sumei totale datorate va creste si din aceasta cauza vei plati in final mai mult;
  • datele tale vor fi transmise la Biroul de Credit si pe viitor nu vei mai avea posibilitatea sa acesezi usor un alt credit.

Conform legii, orice institutie financiara este obligata sa declare intarzierile la plata ale clientilor catre Biroul de Credit. Astfel, in cazul in care ai intarzieri la plata ce depasesc 30 de zile, suntem obligati sa raportam catre Biroul de Credit informatiile tale personale si pe cele referitoare la cardul pe care il detii si la sumele datorate si neachitate la termen. 


In cazul in care doresc sa primesc corespondenta (extrasul de cont) la o alta adresa, ce trebuie sa fac?

Este foarte simplu! Iti putem trimite corespondenta la orice adresa doresti. Pentru ca noua adresa sa fie inregistrata in evidentele noastre, trebuie sa completezi o cerere tip la care sa atasezi o copie B.I./ C.I. Aceste documente pot fi trimise la sediul ERB Retail Services (pe fax la 0213209040, sau prin e-mail la Serviciul Relatii Clienti: relatiiclienti@euroline-cards.ro sau prin Posta Romana).

Puteti descarca cererea de solicitare a schimbarii adresei de corespondenta chiar de aici.

De asemenea, de acum poti primi extrasul de cont direct pe adresa ta de e-mail. E mai simplu, mai rapid si mai accesibil si, in plus, ajuti mediul economisind hartia. Tot ce trebuie sa faci este sa activezi optiunea e-statement contactand  Serviciului Relatii Clienti.


Imi pot mari limita de credit? Cum?

Da, se poate. Completeaza un formular de solicitare (click aici pentru descarcare formular) la care atasezi copia BI/CI si adeverinta de venit tip, completata de angajator (click aici pentru descarcare formular) si trimite-le la sediul ERB Retail Services  


Dupa ce termin de achitat ratele, pot pastra cardul?

Sigur ca da! Vei putea folosi in continuare cardul ca si pana acum, bucurandu-te de avantajele oferite: cumparaturi cu plata integrala, cumparaturi in rate fara dobanda sau retrageri de numerar. Mai mult, daca limita de credit a fost reintregita, adica ai achitat toate sumele datorate, ai posibilitatea de a pastra cardul fara sa mai platesti comisionul lunar de administrare, sau alte taxe.

Pentru orice alte informatii contacteaza Serviciul Clienti:

De Luni pana Vineri intre orele 8.30 – 20.00 si
Sambata intre orele 9.00 – 16.00.

Numerele de telefon:
• 0213084000
• 0372181000
e-mail: relatiiclienti@euroline-cards.ro


Care este rata dobanzii?

Rata dobanzii valabila acum este 33.50% pe an pentru cardul de credit Euroline American Express, dar pentru platile efectuate la comercianti beneficiezi de o perioada de gratie de pana la 49 de zile in care dobanda este 0%.

Rata anuala a dobanzii (RD) este variabila si este determinata dupa urmatoarea formula: Rata anuala a dobanzii (RD) = ROBOR la 3 (trei) luni + Marja fixa. 

Rata anuala a dobanzii (RD) va fi supusa unei revizuiri trimestriale, atat in sensul majorarii, cat si in sensul reducerii, in datele de 1 (intai) ianuarie, 1 (intai) aprilie, 1 (intai) iulie şi 1 (intai) octombrie ale fiecarui an, in functie de indicele ROBOR la 3 (trei) luni.


Cum se calculeaza dobanda?

Dobanda se calculeaza zilnic, conform urmatoarei formule: 

D = S x n/365 x RD% 

(D=dobanda; S=soldul creditului; n=numarul efectiv de zile; RD% rata anuala a dobanzii) 

Pentru retragerile de numerar si cumparaturile cu plata integrala dobanda este calculata incepand cu data inregistrarii tranzactiei. 

In cazul tranzactiilor cu plata integrala, daca se achita soldul final al extrasului de cont in care se gaseste tranzactia cu plata integrala pana la scadenta, beneficiezi de o perioada de gratie de maxim 49 zile calculata de la data efectuarii tranzactiei, pana la data scadenta a extrasului lunar emis ulterior efectuarii tranzacţiei. Daca insa nu se achita integral valoarea soldului final al extrasului lunar pană la scadenta, dobanda va fi calculata la intreaga valoare a tranzactiei, incepand cu data la care aceasta a fost inregistrata.


Exista posibilitatea de modificare a datei scadente la cardul de cumparaturi?

Data scadenta nu poate fi modificata, aceasta fiind comunicata prin intermediul extrasului de cont.


INFOLINE (Luni-Vineri 08:30-20:00 si Sambata 09:00-16:00):
0213 084 000, 0372 181 000 si 0801 001 111
relatiiclienti@euroline-cards.ro - pentru intrebari legate de cardul tau de credit EuroLine
sesizari@euroline-cards.ro – pentru sesizari / reclamatii

Linie de urgenta, disponibila 7 zile din 7, 24h/zi (in caz de pierdere, furt, blocare sau
utilizare frauduloasa a cardului): 021 308 40 00;